Andra advent!!!

Tänk idag är det andra advent!!! Tänk bara 2 veckor och 3 dagar till julafton!!!! AAAAHHHHH måste åka in nu i veckan och köpa julklappar kom jag på nu!!!!

Jaja längtaaaar till juuuuul och julavslutningen!!! äntligen LOOOOOOVVVVVVVVV!!!!!!

Idag då, jag har ine gort så  mycket, vaknade halv 12, sköönt!! sen åt jag lite och gick ut och hjälpte pappa att ta bort studsmattan...... nu har jag precis gort lite matte, låg så SJUKT efter i det förut men nu e jag KLAR =)=)

Sitter och lyssnar på lite Miley Cyrus, just nu lyssnar jag på Goodbye!!! <333 den e BÄST! hon e BÄST!

Om ni kommer på nån bra låt, så säg tiiiiilllllll!!!!!

har varit inne på pa oxå..... om ni har det vad heter ni??

jag heter foreveer i alla fall.......

jaja hej då

<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon har gjort en som heter FLy on the wall som är as bra..Det finns musik video till den ocksåå <33

2008-12-10 @ 19:41:32
URL: http://jryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0