When the night comes falling....

Hej underbara bloggen!!

Nu ärre kväll då, igen,-_-, HATAR kvällar!! Mycker roligare på dagen, men är med underbara kompisarna och bara har kul!! =)

Imorrn ärre Måndag som ni alla förmodligen vet, hah, och måndag betyder skola, och skola betyder 1. lära sig massa nyttiga saker, haha
2, det allra bästa!!!, träffa sina underbararaste kompisar!!

Har tänkt lite nu, harverkligen lust att göra en ny blogg!!! Isf ska den nog heta fashionfriday, var inte det ett bra namn?? Eller jag vet inte, gillar bara inte Fridafuss, hah, aja, om ni kommer på nått bättre så säg till!!

Iaf, jag skulle Verkligen, verkligen, VERKLIGEN behöva slinga och klippa mitt fulfula hår!!! Ajafår vel beställa tid nån dag!! Nån som vet nån bra salong?? Har tänkt lite på salong silversaxen där min Micha går och klipper sig, det verkar bra eftersom hon alltid har så fint hår!!


Nått speciellt som händer imorrn då??


Själv händer det inte så mycket har skola, piano och sedan träningen såklart, ååh, piano är inte så kul längre!!! Aja, får se hur jag ska göra med den saken....

Har lite lust att lära mig videoblogga faktsiskt, får vel gå in på designadinblogg.se där det står hur man gör!!

En till sak oxå, jag MÅSTE verkligen bli bättre på att lägaa upp bilder, okej, från och med imorrn ska jag så ofta jag bara nånsin kan lägga upp bilder på dagens outfit, elelr vad tycker ni?? Ja, det får jag bli bättre på, ska försöka få min kamera att sluta dampa och jämnt ha med mig den!! Hah, nu kommer det bli så många bilder ni, så ojj va många bilder det kopmmer bli!! Haha haha.


Aja nu ska jag gå och måla om mina naglar från röda till svarta!!!
Hörs imorrn!!

Hugs and kisses
Fridayy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0