I thougt your were my best friend....

Ja, rubriken säger väl en del...

Den som det är vet nog inte om vem det är, och jag nämner INGA namn, var bara tvungen att skriva detta, kunde bara inte gå och hålla det innte för mig själv.

Men tycker inte ni det är konstigt man tror att man har en bästa vän som man kan lite på i alla lägen, men sen visar det sig senare, av en annan att man helt enkelt inte kunde det? Har ni känt så ngn gång?? Aja, det är iaf så jag ´känner nu!

Vill bara säga Till mina bästaste kompisar, vet inte vad jag skulle göra utan er!! Jag vet att jag kan lita på er oavsett vad, och jag vet att ni aldrig skulle snacka skit om mig. Ni som läser detta och tänker att "undrar om det är jag" tänk då tillbax på den senaste tiden, veckan månaden, och se om ni känner att "jag har inte snackat skit eller sagt nått taskigt bakom hennes rygg den senaste tiden, veckan, månaden". Och, ni ska bara veta, jag vet vilka som gör det och inte gör det, så om det är ni som är dom där underbara människorna, så ta till er vad jag skriver!!
Puss på er, skulle ALDRIG Kara mig utan er, ni är meningen med livet!! <33

Hugs and kisses
Fridayy



Kommentarer
Postat av: malin

Hej söt!

Skitsnygga skor. Har också köpt nya. Ska lägga upp bild på dom senare!



Hoppas du har haft en trevlig helg =)

Kram

2009-02-15 @ 15:39:36
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0