Home

Är hemma ifrån Emma nu, vi skulle ha åkt in till Täby en stund, men vi gjorde inte det, hade ändå inte kunnat varit där inne speciellt länge typ en 45 minuter eller nått. Iaf vi gick ut, och ringde Emmie och Elise som glatt komut till oss, vi gick och köpte geléhjärtan innan vi gick till våran (ja eller min, Emmies och Emmas) förra skola, Pålsundsskolan, och åkte linbana. Sen gick vi till ip och satt där och körde skpl (sanning, konka, procent och livboj) hah fattade typ inget av vad livboj var men iaf, vi satt där en stund innan vi gick upp och värmde oss lite i if-hallen (sport hallen typ) sen gick vi ut igen och träffade på Eve och Mattish, vi pratade en liten stund sen var dom tvunga att gå då gick vi en bit oxå, sen träffade vi dom igen när dom var ute och gick med Eves hundar, Charlie (en tjej) och lava deras lilla hundvalp som förövrigt var universums, universums, universums söötaste!!! Aja, hoppas vi köper en hund, vill verkligen det!!!!! Aja, sen gick vi hem till Emmies pappa en stund, eller jag och Emma iaf, Elise åkte hem =( =(, men där var vi en liten stund, Emma gick hem nästan direkt, jag gick hem efter en liten stund.

Nu sitter jag här och äter gott och blandat salt som jag förövrigt var tvungen att leta efter i hela huset efter som min såkallade "snälla" storebror hade gömmt, hah så HIMLA barnslig är snart 25 år och bar retas och retas och retas!!! JOBBIGGTTTT!!! Haha

Senare blir det väl käka med päronen vid melodifestivalen, sen blir det väl att gå upp till mitt rum och kolla på Beverly hills första säsongen, hah, är så HIMLA gammla avsnitt, asså typ från 80-talet, ja ni fattar väl hur deras kläder då ser ut!!


Man ser inte jätte bra, men hallå, super gammla kläder!!


Aj, jo ni ser ju!

Aja, nu ska jag titta lite på det!!

Hörs kanske senare annars hörs vi imorrn!!

Hugs and kisses
Fridayy


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du pea?

2009-02-15 @ 11:55:58
Postat av: elise

jag ska också börja klä mig så:P

2009-02-15 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0